Transformeer je B2B Go-To-Market met Clay

Ontdek hoe je Clay inzet om leads sneller te vinden, accounts slimmer te bewerken en schaalbaar te personaliseren.

Wat is Clay?

Clay is dé tool die B2B marketing- en salesteams helpt om:

Prospecting workflows te automatiseren

Buying Committees te vinden en te benaderen

intentsignalen om te zetten in omzetkansen

CRM Data schoon te houden en te verrijken

Wat leer je in de training?

Met de juiste training en aanpak haal je het maximale uit klantdata en gebruik je Clay als een aanjager voor groei.

1. De basis

Leer hoe je een Clay omgeving opzet en start met workflows bouwen

2. Prospecting

Op basis van je ideale klantprofiel breng je de markt in kaart en bouw je segmenten

3. Schaalbaar personaliseren

Leer hoe je AI en dataverrijking inzet om outboundcampagnes te personaliseren

4. Automatisering

Opzetten van triggers, alerts en integraties met marketing, sales en data tools

5. Use Case Deepdives

Account-based prospecting en buying committee (DMU) mapping

6. Dashboards en rapportages

Meet resultaten van je marktbewerking op basis van je totale markt (TAM)

Voor wie is de Clay training?

Voor sales teams, marketing teams en RevOps die grip willen krijgen op omzetgroei.

1.Sales Teams

Sneller naar meer meetings met betere accounts

2. Marketing

Account-based campagnes voeden met real-time data

3. RevOps

Zorg voor schaalbare GTM campagnes en data-hygiëne

Klaar om te groeien met Clay?

Plan een kennismaking om de aanpak en mogelijkheden te bespreken die het beste passen bij je organisatie.

FAQ

De volgende training formats zijn beschikbaar:

  • In-company workshop (1 dag) – hands-on, direct toepasbaar op eigen accounts

  • Deep-dive training (2x ½ dag) – inclusief follow-up, coaching en best practices

De kosten zijn afhankelijk van het aantal deelnemers, het format en de mate waarop de training aangepast kan worden op de situatie binnen je organisatie. Neem contact op om de juiste aanpak af te stemmen. 

Ja, naast de training biedt Inferens ook (tijdelijke) ondersteuning bij het opzetten, automatiseren en optimaliseren van GTM strategieën en workflows. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken.