Lifecycle Programma’s

B2B draait om relaties. Om relaties te kunnen opbouwen moet je relevant zijn en blijven voor je klanten. En natuurlijk niet alleen voor je klanten, maar ook voor toekomstige klanten en oud-klanten. Om dit schaalbaar te kunnen doen, is technologie onmisbaar.

Het is alleen niet eenvoudig om dit goed in te richten. Om relevant te kunnen zijn, moet je de klant overal (online én offline) kunnen herkennen en je boodschap daarop aanpassen.

Weet jij of de bezoeker van je website een bestaande klant is? Of wellicht een oud-klant? Is het een gebruiker van je product? Of een besluitvormer? Beide? Is de klant tevreden? Of heeft hij een klacht? Eindigt het contract binnenkort?

En als je deze informatie beschikbaar hebt, wat doe je hier dan mee? Welke boodschap laat je zien? Ga je voor een cross-sell of is het juist beter om het imago van je organisatie als ‘innovatief’ te versterken? Ga je voor de transactie of voor de relatie? Wat is je klantstrategie en hoe kun je marketing en sales hierin laten samenwerken?

Dit zijn geen eenvoudige vraagstukken. Zelfs al heb je de technische infrastructuur helemaal op orde. Het vraagt vaak ook visie en lef om keuzes te maken voor de lange termijn.

Wij helpen bedrijven bij het op orde krijgen van hun marketingsystemen om klanten en bezoekers te herkennen en bij het ontwikkelen en implementeren van klantcontactstrategieën.

Benieuwd hoe we kunnen helpen bij ontwikkeling en implemementatie van contactstrategieën?

Neem contact op via het formulier of stuur een bericht via de chat.

Start typing and press Enter to search