Marketing Software Implementatie

Dankzij onze uitgebreide ervaring met het implementeren van tientallen marketing automation platforms, weten we als geen ander wat erbij komt kijken en hoe we het proces zo soepel mogelijk kunnen laten verlopen.

Voor een goede implementatie is een grondig software selectietraject een voorwaarde. Daarin wordt immers de basis gelegd voor het gebruik van het platform. Tijdens de selectie wordt ook duidelijk wat wel en niet door het pakket ondersteund kan worden.

Voor implementaties gebruiken we een blauwdruk waarin een nauwe samenwerking tussen Marketing, IT en BI centraal staan. We starten met een kick-off sessie om de blauwdruk aan te scherpen zodat aanpak, planning en afhankelijkheden direct voor iedereen duidelijk zijn.

Het datamodel speelt een centrale rol in de blauwdruk. In een vroeg stadium van het project beleggen we sessies om het datamodel vorm te geven en integraties te bespreken.

Na configuratie van alle instellingen en integraties starten we met het inrichten van het systeem. We nemen de beheerders en gebruikers mee, zodat ze snel vertrouwd raken met het systeem en zelfstandig campagnes kunnen ontwikkelen.

Benieuwd hoe we kunnen helpen bij implementatie en integratie van marketing software?

Neem contact op via het formulier of stuur een bericht via de chat.

Start typing and press Enter to search