How To Build A Data-Driven Marketing Technology Stack
Data-driven MarTech It’s no secret that the marketing technology landscape has changed dramatically over the past few years. In this evolving environment, marketers need to
Data-driven MarTech It’s no secret that the marketing technology landscape has changed dramatically over the past few years. In this evolving environment, marketers need to
First-party data If you’re in the marketing industry, chances are you’ve heard of first-party data. It’s a phrase that gets thrown around a lot, but
Demand planning can be a tough challenge for B2B marketers. A popular approach to setting B2B marketing goals is to ‘reverse the Demand Waterfall’. But this
20 punten voor een webinar, 10 punten voor een download en 3 punten voor het klikken op een link. Meestal beginnen we gewoon ergens met
Is het verstandig om te investeren in marketing automation? Ja, je bedrijfsomzet zal met 10 tot 30 procent toenemen omdat de gemiddelde dealwaarde met 45
“Als je een goed model hebt voor large accounts, staat de deur altijd open”. Dat zei de CMO van een beursgenoteerd technologiebedrijf tijdens een interview
Attributie is van onschatbare waarde voor B2B marketeers die willen aantonen wat marketing oplevert en die de inzet van content en kanalen willen optimaliseren. Sterker
Front-running B2B marketers have been using predictive marketing tools to power their demand generation strategies for quite some time now. With the rise of AI-fueled
Nu bedrijven toegang hebben tot veel meer data en het bovendien steeds eenvoudiger wordt om data te visualiseren, is het cruciaal dat marketeers begrijpen wat
Marketing automation is een belangrijk onderdeel van de commerciële strategie van bedrijven in zowel de consumentenmarkt als de zakelijke markt. Hier zijn twee redenen voor:
Voor veel bedrijven in Nederland is het inzichtelijk maken van de ROI van B2B marketing nog geen gesneden koek. Dit komt vaak doordat de marketing
Veel B2B marketeers worden afgerekend op het aantal leads en de kwaliteit van de leads die ze aanleveren aan sales. Het is daarom belangrijk om
Account-Based Marketing is the tactic of choice for B2B marketers seeking to build and expand their relationships with large and high-value prospects and customers. While it
Veel marketeers van middelgrote organisaties zijn op zoek naar manieren om resultaten van marketing activiteiten inzichtelijk te maken en de toegevoegde waarde van marketing voor
Should you invest in marketing automation? Yes. It will increase revenue by 10 to 30%, average deal size will go up by 45% and companies
Winthontlaan 200
3526 KV Utrecht
The Netherlands